7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

کی باید به فکر تعمیر یا تعویض لوازم خانگی خود باشیم؟

کی باید به فکر تعمیر یا تعویض لوازم خانگی خود باشیم؟

تعمیرگاه لوازم خانگی دارای چندین سال سابقه و پرسنلی مجرب است و نمایندگی برندهای داخلی و خارجی را در اختیار دارد تا بتواند به تعمیر انواع لوازم خانگی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، کولر گازی، یخچال و فریزر و.. بپردازد. تعمیرگاه لوازم خانگی تعمیرات وسایل مختلف را با گارانتی ارائه می دهد و به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند.

تعمیرگاه لوازم خانگی
تعمیرگاه لوازم خانگی نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم خانگی را برای مشتری مشخص می کند و مشتری را در این زمینه ها راهنمایی می کند. تعمیرگاه لوازم خانگی با تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و … خدمات خودش را به مشتری ها ارائه می دهد و گارانتی خدمت را در اختیارشان قرار می دهد. تعمیرگاه لوازم خانگی تعمیرات انواع لوازم را در کمترین زمان ممکن و با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد. برای دریافت خدمات از طریق شماره تماس موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید. سابقه کاری چندین ساله در زمینه یخچال و فریزر، مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … سبب شده است تا تعمیرات این لوازم را به درستی انجام دهیم.

زمان نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم خانگی
گاهی اوقات لوازم خانگی دچار خرابی هایی می شود که اساسی نیست و به راحتی با یک راهنمایی تلفنی تعمیر می شود اما گاهی این خرابی ها اساسی است و نیاز به تعمیرات اساسی دارد و ممکن است نیاز به تعویض یک قطعه مهم باشد و یا لازم باشد کل وسیله تعویض شود و وسیله جدیدی خریداری شود. اینکه لوازم خانگی خراب شده نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند بر اساس میانگین هزینه های تعمیر و مدت زمانی که از وسیله استفاده شده است تعیین می شود. اگر وسیله مورد نظر سال های زیادی کار کرده است ممکن است کارایی خود را از دست داده باشد. گاهی هزینه تعمیرات به قدری زیاد است که خرید آن ممکن است به صرفه تر باشد. اگر عمر لوازم خانگی زیاد باشد و تعمیرات آن پر هزینه باشد بهتر است مدل جدید آن را خریداری کنید. به طور مثال اگر یخچال و فریزر شما دارای مشکل نشت آب، خنک نکردن آب و کار نکردن یخ ساز است بهتر است تعمیر اساسی انجام دهید و اگر بیشتر از 13 سال است که از آن استفاده می کنید بهتر است مدل جدیدی خریداری کنید. در ماشین لباسشویی نیز اگر این دستگاه باعث نشت آب و صدمه به سایر وسایل شود بهتر است به تعمیرات اساسی بپردازید و اگر از عمر آن ده سال گذشته است باید مدل جدیدتری خریداری کنید.

تعمیرات لوازم خانگی مختلف
تعمیرات ماشین لباسشویی : برای تعمیر ماشین لباسشویی این وسیله از خانه خارج نمی شود و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد تنها قطعه مورد نظر خارج شده و برای تعمیرات برده می شود. قطعاتی که برای تعویض استفاده می شود اصلی و اورجینال هستند و هزینه هر قطعه در سایت مشخص شده است. پرسنل مجرب و کارآزموده تعمیرگاه لوازم خانگی تعمیرات لوازم را انجام می دهند و با کدهای خطای ماشین لباسشویی آشنایی دارند تا تعمیر را به درستی انجام دهند.
تعمیرات ماشین ظرفشویی : معمولا بیشتر مشکلات مربوط به این وسیله تخلیه نشدن آب، خشک نشدن ظرف ها، روشن نشدن ماشین ظرفشویی، باقی ماندن لکه روی ظرف ها و خوب نشستن ظرف ها می باشد.
تعمیرات یخچال و فریزر : تعمیرگاه لوازم خانگی از پرسنلی برخوردار است که کدهای خطای این دستگاه را می شناسند و در صورت نیاز به تعمیر در کمترین زمان ممکن به تعمیر آن می پردازند.
تعمیرگاه لوازم خانگی

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان