7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

کدام لوازم های خانگی، بیشترین خرابی را دارند؟

کدام لوازم های خانگی، بیشترین خرابی را دارند؟

تمام لوازم برقی دارای یک عمر مفید می باشند که در این بازه زمانی مشخص به درستی کار می کنند. بعد از مدتی به دلیل مصرف و استهلاک زیاد خراب شده و نیاز به تعمیر دارند. شما لازم است برای تعمیرات لوازم خانگی خود به یک تعمیر کار مجرب مراجعه نمایید. حال ما قصد داریم راهنمای کلی را برای انواع مشکلات و خرابی ها در لوازم خانگی مختلف نظیر ماشین لباس شویی و ظرفشویی که بیشترین خرابی ها را به دلیل استفاده زیاد و نوع استفاده دارند ارائه نماییم.

مشکلات مختلف و تعمیرات ماشین لباسشویی
برای تعمیرات لوازم خانگی نظیر ماشین لباس شویی لازم است تا از قبل با چند مورد از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است برای یک ماشین لباس شویی پیش بیاید آشنا شوید. اساسا ماشین های لباس شویی به دلیل مصرف بالای آن ها و استهلاک بالایشان در معرض خرابی های بیشتری نسبت به سایرین هستند. به همین منظور نیز اگر بتوانید عیب های رایج در ماشین های لباس شویی را بدانید و زودتر برای رفع و تعمیر آن ها اقدام نمایید مطمئنا هزینه کمتری را نیز متحمل می شوید.

برای نمونه یکی از خرابی های رایج می تواند روشن نشدن ماشین لباس شویی باشد. این مشکل معمولا به دلیل عدم تعادل لباس هایی است که در ماشین ریخته اید. با جا به جا کردن لباس ها ممکن است مشکل شما حل شود. و یا حتی منبع این مشکل را می توانید از برق و اتصالات برقی آن نیز در نظر بگیرید که با چک کردن آن ها و یا کمک گرفتن از یک تعمیر کار حرفه ای مشکل شما حل خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات رایج در ماشین لباس شویی ها در کنار ده ها مشکل دیگر که امکان دارد برای آن ها پیش بیاید مسئله تخلیه نکردن درست آب داخل آن باشد. این مشکل به خاطر پمپ تخلیه آب ماشین لباس شویی به وجود می آید. اگر نیاز باشد باید به طور کامل پمپ تخلیه آب بررسی شود.

تعمیرات لوازم خانگیمشکلات مختلف و تعمیرات ماشین ظرفشویی
از دیگر لوازم خانگی که ممکن است به سرعت فرسوده و خراب شود و لازم باشد هر از چند گاهی تعمیر و سرویس شود ماشین ظرفشویی می باشد. به خاطر مصرف زیاد آن ها این لوازم خانگی ممکن است زود به زود نیاز به تعمیر داشته باشند پس باید به خوبی و دقت از آن ها نگه داری کنید و اگر شاهد مشکلات جزئی در عملکرد آن ها بودید به سرعت از یک تعمیر کار ماهر کمک بگیرید تا مشکل ماشین ظرفشویی شما بزرگ تر نشود و هزینه ای گزاف تر روی دست شما نگذارد.

مشکل ماشین های ظرفشویی می تواند مربوط به روشن شدن آن ها و یا خشک کردن آن ها باشد. ممکن است ماشین ظرفشویی شما شروع به کار نکند و یا ظرف ها را به خوبی خشک نکند. این ها مشکلات متداول در مقوله ماشین های ظرفشویی هستند که نیاز است برای تعمیر هر چه سریع تر آن ها اقدام نمایید.

به چه تعمیر کار هایی مراجعه کنید
حتما به خاطر داشته باشید برای تعمیرات لوازم خانگی حتما به سراغ تعمیر کار های مجرب بروید. تعمیرات لوازم خانگی یک کار تخصصی می باشد و از دست شما کاری بر نمی آید و ممکن است باعث خرابی بیشتر در دستگاه خود شوید. توصیه ما این است، برای تعمیرات لوازم خانگی که به عنوان نمونه می توان به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اشاره نمود. حتما به تعمیرگاه مجاز مرکزی آن سری بزنید.

تعمیرات لوازم خانگی شما تا وقتی گارانتی داشته باشند بدون هزینه ای اضافه از طرف نمایندگی سرویس و تعمیر می شوند. نکته مهمی که سبب ابطال گارانتی آن ها می شود می تواند تعمیر آن ها توسط فرد نابلد و ناشی باشد. پس در همان ابتدای امر برای تعمیرات لوازم خانگی به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز آن ها مراجعه نمایید و از تعمیرات لوازم خانگی خود آن هم به بهترین نحو اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان