7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

چه مواردی هزینه های تعمیر یخچال را افزایش می دهد؟

چه مواردی هزینه های تعمیر یخچال را افزایش می دهد؟

یکی از تعمیراتی که نیاز به تخصص و مهارت خاص دارد تعمیرات یخچال می باشد. یکی از نکات مهم در تعمیرات یخچال ارائه آن به یک فرد متخصص و کاربلد می باشد. تعمیرات یخچال از جمله تعمیرات اساسی و تخصصی لوازم خانگی است. تعمیرات این وسیله دارای دو بخش مکانیکی و الکتریکی است. آشنایی به سیستم های یخچال و فریزر در پیدا کردن ایراد و حل هر چه سریعتر مشکل کمک می کند. در این مقاله به نکاتی راجع به تعمیرات یخچال و نحوه رفع ایرادات آن اشاره می کنیم.

تعمیرات یخچال
یکی از موارد مهم در شروع کار تعمیرات یخچال، پیداکردن ایراد دستگاه می باشد. با پیدا کردن ایراد می تواند درصد زیادی از مسیر تعمیر را طی کنید. تعمیرات یخچال شامل برندهای مختلف از جمله تعمیر یخچال ال جی و تعمیر یخچال سامسونگ می باشد. ایرادات یخچال می تواند در دو قسمت الکتریکی و مکانیکی دسته بندی شود. موارد مربوط به الکترونیک دستگاه مرتبط با صفحه نمایش و شرایط سیم کشی یخچال می باشد. اما موارد مکانیکی یخچال ایرادات جدی تر و مهم تری هستند که مربوط به سیکل تبرید و یا کمپرسور دستگاه می شود. یکی از ایرادات اصلی یخچال ها می تواند خاموشی صفحه نمایش یخچال و یا فریزر باشد. خاموشی صفحه نمایش نیز می تواند به دلیل قطعی سیستم برق صفحه نمایش و یا سوختن کلی صفحه نمایش باشد. تعمیرات ساید بای ساید نیازمند تخصص فنی خاصی می باشد که در تعمیرگاه مجاز مرکزی وجود دارد.

تعمیرات یخچال
تعمیرات یخچال و ایرادات اساسی آن
یکی از ایرادات بزرگ و خطرناکی که در بسیاری از یخچال ها و فریزرها دیده شده است، اورلود دستگاه می باشد. اورلود در واقع یک وسیله الکترونیکی است که برای جلوگیری از دادن بار اضافه به موتور قرار داده می شود. این وسیله یکی از مهمترین قسمت های مدارهای الکترونیکی می باشد که در واقع محافظ اضافه بار نیز نامیده می شود. از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری می کند. اورلود دارای انواع مختلفی می باشد که شامل اورلود حرارتی و مغناطیسی می باشد. از این مدل برای حفاظت در برابر اتصال کوتاه نیز استفاده می گردد. تعمیرات یخچال مشابه کولر گازی می باشد. در صورتی که مطمئن شدید کمپرسور کولر گازی یا یخچال شما کار نمی کند و دچار اورلود شده است باید محیط را طوری تنظیم کنید که دمای سطح کمپرسور پایین بیاید. پاشیدن آب یخ در برخی موارد در حضور متخصص تعمیر توصیه می شود. دقت کنید که این توصیه باید با دقت کامل انجام شود و در صورت اشتباه در انجام آن خطرات زیادی به وجود می آورد.

تعمیرات یخچال
چه مواردی هزینه های تعمیرات یخچال را افزایش می دهد؟
در هنگام تعمیرات یخچال و فریزر باید نکات مهمی رعایت شود تا ایرادات دیگری به یخچال وارد نشود. به همین خاطر تعمیرات یخچال را حتماً به نمایندگی های معتبر همان برند یا متخصصین شناخته شده بسپارید. ایرادات کوچک و سطحی یخچال ممکن است بر اثر تشخیص نادرست یا خطای اپراتور تبدیل به ایرادات اساسی شود و هزینه های تعمیرات یخچال را افزایش دهد. ایجاد برفک شدید، بوی نامطبوع یخچال و صدای نامناسب موتور از جمله مواردی است که جزء تعمیرات اساسی نمی باشد. برای حل هر کدام از این مشکلات و ایرادات شما می توانید با مرکز تعمیرات شرکت سازنده تماس گرفته و نسبت به رفع ایراد اقدام کنید. به عنوان مثال در صورت مشاهده برفک در فریزر یا یخچال آن را اندازه بگیرید. اگر ضخامت آن بیشتر از یک سانتی متر بود با مرکز تعمیرات ما تماس گرفته و تقاضای کمک کنید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان