7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نکات ضروری در زمان خرید لوازم خانگی

نکات ضروری در زمان خرید لوازم خانگی

در هنگام خرید وسایل خانگی برندهایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند تا در صورت نیاز به تعمیر خدماتی به مشتری ارائه شود. تعمیرگاه لوازم خانگی که سال های زیادی در زمینه تعمیرات لوازم مختلف چون ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و … سابقه دارد و پرسنل آن همگی مجرب و حرفه ای هستند آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. تعمیرگاه لوازم خانگی با دارا بودن نمایندگی های داخلی و خارجی مختلف آماده است تا خدماتی را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعمیرگاه لوازم خانگی
تعمیرگاه لوازم خانگی که دارای نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، نمایندگی تعمیرات بوش ، نمایندگی تعمیرات ال جی LG و … است تعمیرات وسایل مختلف را در کمترین زمان و با قیمت مناسب انجام می دهد. این تعمیرگاه در قبال خدماتی که به صورت 24 ساعته ارائه می دهد گارانتی ارائه می دهد تا مشتری با اطمینان کامل تعمیر لوازم خانگی خود را به این مجموعه بسپارند. برای اخد خدمات از جانب تعمیرگاه لوازم خانگی کافی است با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و در صورتی که وسیله نیاز به تعمیرات خاصی نداشت از طریق تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنید و وسیله خود را به راحتی راه اندازی نمایید و در صورت نیاز به حضور متخصص تعمیرگاه لوازم خانگی پرسنل خود را به محل می فرستد تا وسیله را بدون خارج کردن از منزل تعمیر کنند.

تعمیرگاه لوازم خانگینکات ضروری در زمان خرید لوازم خانگی
قیمت: قیمت مناسب یک کالا در هنگام خرید برای اکثر افراد مهم است و معمولا به دنبال خرید کالایی هستند که ضمن برآورده کردن نیازهای روزمره و داشتن تکنولوژی های به روز قیمت مناسبی داشته باشد.
تناسب با نیاز روزمره: در انتخاب کالا به مناسب بودن آن با نیازهای روزمره تان دقت کنید. برخی کالاها ویژگی های بسیاری دارند که همه از تمام این ویژگی ها استفاده نمی کنند و به دلیل این خصوصیات قیمت بالایی نیز باید برای خرید آن پرداخت کرد که به نوعی هدر دادن پول است، پس در هنگام خرید به کارکرد آن و نیازهایی که دارید توجه کنید.
بررسی درست و دقیق: از آنجا که لوازم خانگی متنوع هستند و برندهای مختلفی از آن ها در بازار موجود است بهتر است در مورد برندهای گوناگون تحقیق کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید، پس قبل از خرید اقدام به تحقیق در رابطه با برندهای معروف کنید و کالای مناسب را انتخاب کنید.
توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش
مورد مهمی که در هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن دقت داشت، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش کالا می باشد تا زمانی که کالای مورد نظر خراب می شود و نیاز به تعمیر دارید بتوانید به سراغ تعمیرگاه لوازم خانگی بروید. در هنگام خرید لوازم خانگی از فروشنده در رابطه با ضمانت و گارانتی آن کالا پرسش کنید و اطلاعات و موارد ذکر شده روی برگه گارانتی را مطالعه فرمایید تا هر زمان که به مشکلی برخورد کردید در کمترین زمان آن را برطرف کنید و با تعمیرگاه لوازم خانگی تماس حاصل فرمایید. برای تعمیرات تنها قطعه ای که نیاز به تعمیر دارد ممکن است از محل خارج شود و این گونه نیست که کل وسیله را به بیرون از منزل ببرند. قطعات تعویض شده از جانب تعمیرگاه همگی اورجینال هستند و قیمت مناسبی دارند. پرسنل مجموعه همگی با کدهای خطای هر برند آشنا هستند تا عیب یابی دقیقی انجام دهند.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان