7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی با سال ها سابقه در زمینه انواع برندهای داخلی و خارجی آماده است تا به صورت 24 ساعته خدمات خودش را به مشتریان عزیز ارائه دهد. نمایندگی لوازم خانگی با دارا بودن پرسنلی حرفه ای و متخصص تعمیر لوازم خانگی را در کمترین ساعت ممکن انجام می دهد و هدف رضایت مشتری را دنبال می کند.

نمایندگی لوازم خانگی
نمایندگی لوازم خانگی با تضمین خدماتی که ارائه می دهد این اطمینان را در مشتری ایجاد می کند که تعمیر وسیله خود را با اطمینان به نمایندگی ما بسپارد. تمام پرسنل نمایندگی لوازم خانگی با کدهای خطای انواع برندها و انواع لوازم خانگی آشنا هستند تا عیب یابی وسیله مورد نظر را به درستی انجام دهند و تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهند زیرا این کدها نشان دهنده نوع مشکل در دستگاه مورد نظر هستند. برای تعمیرات لوازم خانگی خود با شماره تماس های ذکر شده در سایت می توانید تماس حاصل فرمایید تا پرسنل ما در سریع ترین زمان خود را به محل برسانند. تعمیر لوازم خانگی در منزل انجام خواهد شد و این گونه نیست که وسیله مورد نظر از منزل خارج شود، تنها ممکن است قطعه ای که نیاز به تعمیرات اساسی دارد بیرون آورده شود، تمام تجهیزات تعویضی برای تعمیرات اورجینال و اصل هستند تا تعمیر وسیله مورد نظر به صورت تخصصی صورت بگیرد و نیاز به تعمیر دوباره دستگاه نباشد.

تعیین زمان تعمیر و یا تعویض از جانب نمایندگی لوازم خانگی
لوازم خانگی در صورت خرابی ممکن است تنها به تعمیرات ساده ای نیاز داشته باشند که با تماس با نمایندگی لوازم خانگی به صورت تلفنی راهنمایی خواهید شد و مشکل دستگاه را برطرف خواهید کرد. گاهی وسیله مورد نظر نیاز به تعمیرات اساسی دارد که در این صورت متخصصان ما به محل اعزام خواهند شد و تعمیرات را انجام خواهند داد. در صورتی که هزینه تعمیر خیلی زیاد باشد و عمر مفید دستگاه گذشته باشد بهتر است به تعویض کالای خود بپردازید. اینکه وسیله مورد نظر نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد از جانب متخصصان مجموعه ما به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش
در هنگام خرید لوازم خانگی به داشتن گارانتی آن توجه کنید تا بتوانید در صورت خرابی کالا با نمایندگی لوازم خانگی در ارتباط باشید و خدمات لازم را دریافت کنید. در هنگام خرید اطلاعاتی که روی برگه گارانتی درج شده است مطالعه فرمایید تا در صورت بروز هر مشکل در کالای خریداری شده بدانید که چه اقدامی انجام دهید. نمایندگی لوازم خانگی آماده است تا خدمات خود را در زمینه تعمیرات لوازمی که گارانتی معتبر دارند با بهترین قیمت انجام دهد، تنها کافی است با ما تماس بگیرید و از خدماتی که ارائه می شود بهره مند شوید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان