7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

خدمات پس از فروش لوازم خانگی کندی (Candy)

خدمات پس از فروش کندی

برند کندی احترام به مشتری را با تولید کالاهای مرغوب و اصول مشتری مداری را با ارائه خدمات پس از فروش، رعایت می کند. ممکن است سالها از دستگاه های مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و … برند candy استفاده کرده باشید و در حال حاضر وسیله برقی شما، نیازمند تعمیرات دقیق و کارشناسی شده باشد. خدمات پس از فروش و نمایندگی کندی از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه در زمینه انحصاری برند و محصولات candy از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط مجموعه کندی طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود. نمایندگی candy با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی دستگاه candy شما می شود. تیم کارآزموده و حرفه اینمایندگی کندی در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما آماده خواهند شد تا با دقت و سرعت عمل نسبت به تعمیر دستگاه candy شما اقدام نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی Candy

تعمیر ماشین لباسشویی کندی (Candy)

تعمیر ماشین لباسشویی Candy

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی (Candy)

تعمیر ماشین لباسشویی Candy

تعمیر اجاق گاز کندی (Candy)

خدمات نصب دستگاه های کندی CANDY

خدمات پس از فروش و نمایندگی کندی علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف CANDY در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف کندی نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم CANDY انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی کندی

مهم ترین و اصلی ترین مزیت ما به عنوان نمایندگی کندی و خدمات پس از فروش کندی ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت CANDY است و مشاوران و کارشناسان آموزش دیده ما در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا درصورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات کندی اقدام و محاسبه می شود.

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان