7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیرات لوازم خانگی زیمنس (SIEMENS)

خدمات پس از فروش زیمنس

برند زیمنس احترام به مشتری را با تولید کالاهای مرغوب و اصول مشتری مداری را با ارائه خدمات پس از فروش، رعایت می کند. ممکن است سالها از دستگاه های مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و … برند SIEMENS استفاده کرده باشید و در حال حاضر وسیله برقی شما، نیازمند تعمیرات دقیق و کارشناسی شده باشد. خدمات پس از فروش و نمایندگی زیمنس از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه در زمینه انحصاری برند و محصولات SIEMENS از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط مجموعه زیمنس طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود. نمایندگی زیمنس با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی دستگاه SIEMENS شما می شود. تیم کارآزموده و حرفه ای نمایندگی زیمنس در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما آماده خواهند شد تا با دقت و سرعت عمل نسبت به تعمیر دستگاه SIEMENS شما اقدام نمایند.

خدمات نصب دستگاه های زیمنس

خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی زیمنس علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف SIEMENS در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف زیمنس نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم SIEMENS انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی SIEMENS

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی زیمنس ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت SIEMENS است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده نمایندگی زیمنس در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات زیمنس اقدام و محاسبه می شود..

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان