7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل

تعمیرات یخچال و فریزر انواع برند ها

یخچال ها و فریزرها از هر نوع مارکی که باشند، صرف نظر از کیفیت آنها، ممکن است دچار نقص و ایراد شوند و به تعمیر نیاز داشته باشند. ما اینجاییم که تعمیرات یخچال و فریزر شما را در محل به عهده بگیریم. نمایندگی ما دارای تعمیرگاه های مجاز مرکزی می باشد که در اسرع وقت در منزل یا محل کار شما، برای رفع مشکل و تعمیرات یخچال حاضر می شوند.

داشتن تیم متخصص جهت تعمیرات یخچال و فریزر

تعمیرگاه لوازم خانگی آرا سرویس برای انجام تعمیرات یخچال شما بهترین کارشناسان و تعمیرکاران را در نظر گرفته است. متخصصین ما، بهترین افراد در این زمینه هستند که دوره های علمی و عملی را هر ساله پشت سر می گذرانند و با محصولات جدید آشنایی کامل دارند. متخصصین و تعمیرکارانی که جهت تعمیرات یخچال به محل شما اعزام می کنیم، با انواع یخچال ها و فریزر ها آشنایی دارند و میانگین سابقه و تجربه کاری آنها بیش از 9 سال است، پس با خیال راحت انواع تعمیرات یخچال و فریزهای خود را به ما بسپارید.

نمایندگی تعمیرات انواع یخچال ها و فریزر ها

مهم نیست که یخچال فریزر شما چه برندی است و از کجا خریداری کرده اید، ما انواع تعمیرات یخچال ها را انجام می دهیم. تیم ما بصورت تخصصی با تمامی برندهای یخچال آشنا و از نکات ضعف و قوت آنها نیز مطلع هستند، تا در اسرع وقت به مشکل یخچال شما پی ببرند و راهکاری برای رفع آن در اختیار شما بگذارند. ما همواره سعی خواهیم داشت که نسبت به تعمیر قطعات یخچال شما اقدام کنیم و تا حدامکان از تعویض قطعات آنها جلوگیری می کنیم.

ما به طور تخصصی به تعمیر یخچال ال جی ، فریجیدر، تعمیر یخچال سامسونگ ، اسنوا، بوش، دوو، زیمنس، وستینگ هاوس، کنمور، جنرال الکتریک، ویرپول و …) آشنا هستیم و توانایی تعمیر تمام قطعات این نوع یخچال ها را داریم.

تعمیرات یخچال

تعمیرات یخچال ساید بای ساید

از متداول ترین مشکلات مشتری های ما، تعمیرات یخچال ساید بای ساید است. یخچال های ساید بای ساید، امروزه محبوبیت بسیار زیادی دارند و کم کم دارند جایگزین سری یخچال های قدیمی می شوند. این نوع یخچال ها دچار مشکلات زیادی می شوند که خوشبختانه تمام آنها جزئی است و تعمیر آنها نیز به سادگی انجام خواهد شد. تیم تعمیرکاران ما با انواع مشکلات رایج یخچال های ساید بای ساید آشنایی کامل دارند و توانایی حل مشکل را در اسرع وقت خواهند داشت. در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما نیاز به تعمیر دارد و یا دچار مشکل شده است، با ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت کارشناسان ما در محل شما حضور یابند.

تعمیرات لوازم خانگی

تیم آرا سرویس علاوه بر تعمیرات یخچال ها و فریزرها، توانایی تعمیر انواع لوازم خانگی دیگر را در محل شما نیز دارد. شرکت ما نمایندگی رسمی انواع لوازم خانگی را دارا می باشد که به عرضه و تعمیرات لوازم خانگی می پردازد. از دیگر امکانات نمایندگی ما، تعمیر انواع ماشین لباس شویی است. با برندهای مختلف ماشین لباس شویی آشنا هستیم و توانایی یافتن مشکل، رفع و تعمیر قطعات ماشین لباسشویی شما را خواهیم داشت. همچنین علاوه بر تعمیرات، راه اندازی انواع ماشین لباس شویی ها در محل سکونت شما نیز پذیرفته می شود.

ما بطور تخصصی به تعمیرات یخچال ها، فریزر ها و انواع ماشین لباس شویی می پردازیم. متخصصین ما آماده اعزام به محل شما می باشند تا در اسراع وقت مشکل شما را بیابند و و در جهت رفع آن اقدام نمایند.

دیدگاه در"تعمیر یخچال در محل"

  1. زین العابدین مظلومی

    سلام یخچال فریزر ساید بای ساید بنده دو مشکل دارد.اول اینکه دور آبریزش زنگ زدگی دارد و دوم اینکه درب یخچالش درست فیکس نمیشودچون لاستیک دور درب یخچالس مشکل داره.آیا امکان تلمیرش هست در اسرع وقت؟

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان