7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

شرکت آبسال Absal

تعمیرات لوازم خانگی آبسال
شرکت آبسال
کولر آبی آبسال
ماشین لباسشویی آبسال
بخاری آبسال
ماشین ظرفشویی آبسال

تاریچه شرکت آبسال

این شرکت در سال 1335 تاسیس شد و تا سال 1362 به نام یونیورسال پی ال سی شناخته شده بود و سپس به نام آبسال تغییر نام داد. این شرکت از سال 1335 تا 8 سال بعد آن به ساخت لوازمی مانند قوری، بشقاب،کاسه و... مشغول بوده و بعد آن با ساخت لوازمی مانند بخاری نفتی و گازی،اجاق گاز فردار یا رومیزی و آبگرمکن های گازی، را به فعالیت های تولیدی خود اضافه کرد. شرکت آبسال رشد و پیشرفت خوبی داشته و روز به روز به تولیدات خود اضافه می کرد و در پی همین رشد این برند از اونیورسال با سهامی خاص به آبسال با سهامی عام تغییر پیدا کرد. این شرکت امروزه دارای 348 شعبه در سرتاسر کشور می باشد که از همین طریق محصولات خود را ارائه و همچنین خدمات پس از فروش خود را نیز از همین راه برای مشتریان خود ارائه می دهد. در آمدی که سال گذشته برای این برند اعلام شده بالغ بر 173 میلیارد تومان می باشد. و این برند در سال 1392 جزء صد برند برتر ایران انتخاب شد.

نمایندگی های آبسال

همانطور که در بالا بیان کردم هدف شرکت آبسال توجه به مشتریان است و به خاطر همین طوری برنامه ریزی کرده، که بعد فروش محصولات خود خدمات لازم را نیز به آن ها ارائه بدهد، تا رضایت مشتری اولویت این برند باشد. به خاطر همین این شرکت در اکثر نقاط ایران دارای نمایندگی می باشد تا هرچه سریعتر بتواند خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت آبسال ودر قسمت مراکز و نمایندگی های آبسال شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا مراکز موجود برای شما نشان داده شود.

اهداف شرکت آبسال

شرکت آبسال در راستای اهداف صنعتی خود و کشور می کوشد و با تلاش فراوارن کارکنان خود سایر موسسات مربوطه را نیز از توانمندی ها و تکنولوژی های خود بهره مند می سازد.

آزمایشگاه های این شرکت بر روی محصولات گوناگونی آزمایش های لازمه را انجام می دهند و لازم به ذکر است که آزمایشگاه ماشین لباسشویی این برند به همکاری موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تعمیر لباسشویی آبسال  درآمده است.

 

از افتخارات آبسال

تلاش و تخصص کارکنان این شرکت و در نهایت ارائه محصولات خوب و با کیفیت سبب شده است که این شرکت افتخاراتی را در کارنامه فعالیت خود کسب کند که ما در اینجا چند مورد را  برایتان آورده ایم:

  • در سال 1367 به عنوان واحد تولید نمونه لوح تقدیر دریافت کرده است.
  • در سال 1369 به عنوان صادر کننده نمومه تقدیرنامه دریافت کرده است.
  •  دریافت لوح افتخار به دلیل کیفیت برتر

بیشتر بخوانید
شرکت ارج
شرکت پاکشوما
شرکت حایر

تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال | تعمیر ماشین ظرفشویی آبسال | تعمیر کولر آبی آبسال | تعمیر جاروبرقی آبسال

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان