7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت


تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت


ایندزیت یک شرکت لوازم خانگی ایتالیایی و چندملیتیه ، که دفتر مرکزی اون در شهر های فابریانو، استان آنکونا، ایتالیا قرار دارد. شرکت ایندزیت، جزو اولین ها در تولید لوازم خانگی در اروپاست و به‌عنوان دومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان به‌شمار میاد.

شرکت ایندزیت در سال 2011 بیشترین فروش رو داشته . این شرکت دارای 16 کارخانه تولید لوازم خانگیه  ، که 8 کارخانه در کشور ایتالیا قرار داره  و 8 کارخانه دیگر ایندزیت نیز در 3 کشور لهستان، بریتانیا، روسیه وجود داره . که تولید کننده محصولات لباسشویی ،خشک کن،ظرفشویی،یخچال فریزر،فر ،اجاق گازهای صفحه ای ، ماکرو ،اجاق و هود می باشد.

indseit


ماشین ظرفشویی ایندزیتIndesit


indeseit..

طراحی زیبا و متناسب برای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی ایندزیت

ماشین های ظرفشویی Indesit در انواع مختلفی از جمله مستقل ، یکپارچه و نیمه یکپارچه عرضه میشه . فضای ناکافی آشچزخونه میتونه مشکل ساز بشه ، به همین دلیل اندازه های مختلفی مانند ماشین ظرفشویی باریک و همچنین اندازه های استاندارد در بهترین وجه ممکن با این برند وجود داره و ساخته شده همه ماشین های ظرفشویی ایندزیت دارای کلاس انرژی A یا بالاتر با کارآمدترین ماشین های ظرفشویی A ++ هستند. از بین طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها متناسب با خانه خود وجود داره .

INDESIT

ظرف های خود را در کمتر از نیم ساعت تمیز کنید

ما در لحظاتی از زندگی روزمره نیاز به کمترین اتلاف وقت رو داریم تا به باقی کارهامون از جمله تهیه شام و ناهار ، پختن کیک ، درست کردن تغذیه کودکمون ، سرعت بالا در زمان پذیرایی از مهمون ناخونده و غیره . همه اینا میتونه با یه وسیله ایی که سرعت و عملکرد بالایی داره به راحتی انجام بشه .

وقتی صحبت از زندگی روزمره میشه ، هر دقیقه مهمه. مخصوصاً در آشپزخانه. به همین دلیل ماشین ظرفشویی Indesit طراحی شده تا کیفیتی رو که شایسته هر خانواده است ، در کمترین زمان ممکن فراهم کنه.

با یک بار فشار کلید ظروف رو تمیز کنید

فقط با یک فشار ظروف رو تمیز و خشک کنید. رابط کاربری مدرن و بدون سر و صدا دارای یک دکمه اختصاصی Push & Go برای شروع یک چرخه 85 دقیقه ای روزانه است.

بالاترین درجه بهداشت و تمیزی ،کمترین  استرس. بهینه سازی شرایط تمیز کردن ، با آبکشی گرم در 72 درجه سانتیگراد ، این چرخه می تونه 99.9999٪  باکتری ها رو از بین ببره.

یک سیستم خودکار باز شدن درب به لطف الگوریتم جدید کنترل دما ، در پایان چرخه 10 درجه در رو باز می کنه. این امکان رو برای 25 درصد بهبود عملکرد خشک کردن ، امکان خروج بخار از شستشو با خیال راحت و خشک شدن ظروف به طور طبیعی فراهم می کنه.

ویژگی های مختصر از تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت

اندازه باریک همراه با تعداد بی نظیری از تنظیمات مکان ، بنابراین می تونید از تمام فضای مورد نیاز خود ، چه در داخل ماشین ظرفشویی و چه در خارج از آن ، لذت ببرید. A + کلاس بهره وری انرژی. مصرف کم آب همراه با طراحی کم حجم و کم مصرف رنگ سفید. پایه های قابل تنظیم ، برای پایداری کامل در کفها و سطوح ناهموار.

 

 Dishwasher Indesit


تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت indesit


به راحتی می تونید ماشین ظرفشویی خودتون رو در بهترین حالت تعمیر کنید . نگران نباشید ، ما یک مهندس متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی Indesit رو برای تعمیر لوازم خانگی خود اختصاص میدیم .

تمام مهندسان ما به طور کامل در مورد هر دستگاهی آموزش دیده اند تا در اولین بار مشکل شما رو برطرف کنند.

ما فقط از قطعات اصلی Indesit استفاده می کنیم و تعمیر شما را به مدت 12 ماه تضمین می کنیم .

شما میتونید برای ثبت درخواست تعمیرتون با زدن روی دکمه زیر تعمیرات خوود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصین ما برای حل مشکل شما دست به کار شوند .

 

من به تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان