7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

dishwashing ara-service

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون


تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون


لوازم خانگی باعث میشه زندگی روزمره ما روان و کارآمد انجام بشه . اونا به ما  در پخت و پز ، تمیز کردن و زندگی راحت کمک می کنن .

یکی از کابوس وار ترین مسائل مهم در هر خونه ای ، شستن ظروف بعد از خوردن هر غذا  برای خانم هاست .

این معذل طی سالیانه گذشته تا به حال با استفاده از ماشین ظرف شویی بطرف شده و باعث خوشحالی خانم های خونه شده که از دست شستن ظرف راحت بشن .

خستگی از شستن ظرف با دست باعث ناراحتی میشه . با استفاده از ماشین ظرفشویی آریستون ، نگران سخت ترین کارهای روزمره خونه نخواهید بود.

حالا میتونید  از وقت اضافی برای احیای سرگرمی های خودتون لذت ببرید. لکه های باقیمانده روغن و چربی رو شناسایی و شل می کنه و سپس از بین میبره. زندگی رو بدون دردسر میکنه .

 dishwashing-machine ariston ara-service


اساس کار ماشین ظرفشویی


هدف خاص ماشین ظرفشویی درواقع اینه که فقط ظروف ساخته شده از سرامیک رو کنترل کنه.

این دستگاه برای استفاده از انرژی الکتریکی برای گرم کردن آب و تولید چرخش بازوی اسپری طراحی شده داره که آب گرم را به ظروف میده.

اصلی که ماشین ظرفشویی بر اساس اون طراحی شده مبتنی بر این واقعیته که فشار و دما آب مورد نیاز برای ایجاد اثر تمیز کردن و نرم کردن بر ظروف و پاک کردن اونها به راحتی داره .

نیروی برخورد جت آب به ظروف در طراحی در نظر گرفته میشه و فشار ناشی از نیرویی که جت آب تولید می کنه ، در مقایسه با مقاومت کششی (1138 مگاپاسکال) و مقاومت فشاری (2400 مگاپاسکال) ناچیزه از سرامیک (ظروف آلومینا) یا هر سرامیک دیگر ، و از این رو نمی تونه هیچ یک از ظروف سرامیکی رو بشکنه.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به ترتیب دارای یک آبگرمکن ، موتور الکتریکی و یک پمپ آبه.

طراحی ساخت این ماشین ظرفشویی مخصوص 20 ظرف رو در یک فرآیند دسته ای اداره می کنه و حداقل در هفت (7) دقیقه یک چرخه شستشو را تکمیل می کنه.

 Dishwasher

Dishwasher Repair Near Me | Guaranteed Service


طراحی ماشین ظرفشویی


این طراحی بر این اساس اینه که ماشین ظرفشویی در مدت زمان 5 دقیقه با شستشوی حداقل 20 ظرف سرامیکی ، یک چرخه شستشوی کامل رو طی می کنه.

فشار آب پاششی بر اساس استاندارد موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) در ساخت ماشین ظرفشویی انتخاب شده.


تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون ( Ariston )


اجزای اساسی ماشین ظرفشویی عبارتند از:

  1. بازوی اسپری: اسپری دارای ده نازل اسپری است که از طریق اون ها آب با فشار زیاد به صفحات (ظروف) می ریزه ، اسپری آب را با فشار کافی تأمین می کنه که باعث انفجار روی ظروف و باعث لکه بری میشه. اسپری توسط یک موتور الکتریکی کوچیک چرخانده میشه که توسط تسمه و قرقره به لوله اسپری متصل است.
  2. لوله اسپری: این لوله از فولاد ساخته شده و مستقیماً مبدل حرارتی رو به اسپری متصل میکنه. اون به مبدل حرارتی و بالا متصل شده. میله هایی توسط یاتاقان های مخصوص که امکان چرخش آزاد روی ساقه ی اون رو دارن ، یک قرقره کاهش سرعت متصل شده توسط تسمه به موتور الکتریکی متصل میشه .
  3. لوله فشار قوی: این لوله پمپ رو به مبدل حرارتی متصل می کنه. و آب سرد رو حمل می کنه. از پلاستیک محکم ساخته شده.
  4. مبدل حرارتی: مبدل حرارتی از استوانه استیل با سیم پیچ گرم کننده در داخل ساخته شده. آب سرد پمپ وارد سیلندر میشه ، توسط روغن گرم میشه و از طریق لوله اسپری به بیرون تخلیه میشه.
  5. پمپ آب: این پمپ فشار و سرعت آب منبع تغذیه رو فراهم می کنه و اون رو برای مبدل تأمین میکنه .
  6. موتور الکتریکی: موتور از نوع فشرده و عملکرد چرخاندن لوله اسپری و در نتیجه چرخاندن اسپری رو داره.

3d models: Kitchen appliance - Dishwasher HOTPOINT ARISTON


درصورت خرابی دستگاه ، تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون


وقتی یکی از لوازم خانگی ما خراب یا متوقف میشه ، نمی خواهیم ساعتها رو هدر بدیم مثل همه کارهای دهه 50یا 60! به همین دلیل به محض شروع مشکل با تعمیرکار لوازم خونگی آراسرویس تماس می گیریم.

متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی دارای گواهینامه تولید کننده هستن و درک کاملی از نحوه کارکرد دستگاه دارن.

تلاش برای تعمیر ماشین ظرفشویی به تنهایی می تونه منجر به برق گرفتگی یا سایر صدمات جسمی به شما بشه و شمارو پشیمون کنه از تصمیمتون.

تلاش برای کار متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون نه تنها خطرناکه ، بلکه اشتباهات شما در تعمیر می تونه همه چیز رو بسیار گران کنه و از  شرایط طبیعی خارج کنه .

باهوش باشین  و از تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون برای پیدا کردن یه سرویس کار کمک بگیرین تا در سریعترین زمان مشکل دستکاه شمارو حل کنه .

برای درخواست تعمیر خودتون از طریق راه های ارتباطی ما سفارش تعمیر خودتون رو ثبت کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

من به تعمیرکار ماشین ظرفشویی نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان