7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

از تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی چقدر می دانید؟

ال جی را می‌توان از شرکت‌های نامدار و آشنا در زمینه تولیدات لوازم خانگی دانست. محصولات متنوع و با کیفیت ال جی، هر خریداری را برای استفاده از این مارک وسوسه می‌کند. ماشین ظرفشویی ال جی یکی از این محصولات است. تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی توسط تعمیرکاران و نمایندگان مجاز آرا سرویس نیز انجام می‌شود، که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.


تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی


نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

شرکت ال جی در سراسر کشور دارای نمایندگی‌های مجازی می‌باشد که در صورت معیوب شدن لوازم خود می‌توانید از آن‌ها برای حل مشکلات بوجود آمده استفاده کنید. تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی نیز توسط این نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد. چنانچه ماشین‌های ظرفشویی را از این شرکت خریداری نمودید، اگر پس از مدتی مشکل داشت در صورت داشتن کارت گارانتی معتبر و تاریخ دار می‌توانید از خدمات نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی به صورت رایگان بهره مند شوید. چنانچه کارت گارانتی شما مفقود یا منقضی شده است باز هم می‌توانید از این خدمات با مبلغی کمتر و کیفیتی بالاتر بهره ببرید. توجه داشته باشید نمایندگی‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی این خدمات را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت در اختیار مشترکین خواهند گذاشت.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی را می‌توان یکی از مقاوم ترین و بهترین نوع ماشین ظرفشویی دانست؛ اما این ماشین ظرفشویی خطا‌ها و مشکلاتی را نیز دارند که به آن‌ها اشاره خواهد شد. این مشکلات عبارتند از ارور‌های (خطاهای) ماشین ظرفشویی، خوب نشستن ظرف‌ها، خوب خشک نشدن، تخلیه نکردن، آب گیری نکردن، آبگیری نکردن صحیح، صداهای غیر طبیعی و مشکلات دیگری که می‌تواند به تعمیرات ماشین ظرفشویی‌ ال جی نیاز شود.

در بعضی موارد این مشکلات به راحتی حل می‌شود اما در بعضی از موارد تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی به صورت اساسی احساس می‌شود، بهتر است در این مواقع از نمایندگی‌های مجاز این شرکت برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی استفاده نمایید. این تعمیرات زیاد دشوار نمی‌باشد و به راحتی ‌می‌توان این دستگاه‌های محبوب در سراسر دنیا را رفع عیب نمود. سعی نمایید هیچ گاه برای تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی خودتان دست به کار نشوید زیرا این کار یک کار تخصصی است و افراد با تجربه بهتر می‌دانند از عهده این کار چگونه بر آیند. لذا بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی از نمایندگی‌‌های مجاز آن در سراسر کشور استفاده نمایید. شما می‌توانید برای ارتباط با این نمایندگی‌ها از سایت‌ها و دفترچه‌های راهنمای محصولات، شماره و آدرس نمایندگی مجاز ال جی در شهر خود را پیدا کرده و برای رفع عیب با آن‌ها تماس حاصل فرمایید.

استفاده از تعمیرگاه مجاز مرکزی این محصولات مزایایی چون:

انجام تعمیرات شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه

ارائه‌ خدماتی با سطح کیفی بالا به مشترکین

استفاده از کارکنان کار آزموده و با تجربه بالا در امر تعمیرات

در صورت لزوم برای تعویض قطعات مطمئن هستید این تعمیر کاران از قطعات اصلی و سالم در ماشین ظرفشویی شما استفاده می‌کنند.

در صورت داشتن کارت گارانتی، تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی برای شما به صورت رایگان انجام خواهد شد.

نگهداری و تعمیرات ماشین ظرفشویی

شما روغن موتور خود را هر 3000 مایل عوض کرده یا دندان‌های خود را دو بار در سال جرم‌گیری می‌کنید. پس بهتر است چند وقت یکبار به تعمیرات ماشین ظرفشویی خود بپردازید. اما چگونه؟ در اینجا روش‌هایی برای تعمیر و نگهداری از ماشین ظرفشویی ارائه شده ‌است. اما قبل از شروع، راهنمای استفاده و تعمیرات ماشین ظرفشویی خود را مطالعه کنید. این دستورالعمل‌ها برای اکثر ماشین‌های ظرفشویی مناسب هستند، اما در موارد نادر اگر تفاوتی وجود داشت، راهنمای استفاده خود را دنبال کنید.

تمیز کردن فیلتر

اگر ماشین ظرفشویی شما فیلتر دارد، آن را جدا کرده و هر غذا یا آلودگی را از آن پاک کنید. غذا ممکن است در فیلتر گیر کرده و مانع تمیز کردن شود.

تمیز کردن در و لاستیک دور آن

ماشین‌های ظرفشویی دور لبه‌ی در خود لاستیکی دارند که از نشت ماشین هنگام کار جلوگیری می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد آلودگی، نوار لاستیکی و در را با پارچه مرطوبی تمیز کنید.

استفاده از پاک‌کننده‌های ماشین ظرفشویی

توصیه می‌کنیم حداقل یک بار در ماه از تمیزکننده‌های ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا از باقی ماندن مواد غذایی و صابون جلوگیری شود.

تمیز کردن بازوی آب‌پاش

بازوی آب‌پاش را با حوله مرطوب تمیز کنید. توصیه می‌کنیم هر شش ماه، بازوی آب‌پاش را جدا کرده و هرگونه انسداد را خلال دندان پاک کنید. برای دستورالعمل‌های دقیق درمورد نحوه جدا کردن و تمیز کردن بازوی آب‌پاش، به راهنمای استفاده خود مراجعه کنید.

یادتان باشد به نگهداری و تعمیرات ماشین ظرفشویی خود اهمیت دهید تا بدون دغدغه، سالیان سال از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان