7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی


تعمیرات لوازم خانگی


تعمیرات لوازم خانگی یکی از مهمترین مسائل و خدماتی است که تقریبا همه افراد جامعه به گونه ای برای تعمیرات لوازم خانگی با آن سروکار دارند. امروزه وقتی وسیله‌ای خراب می‌شود و یا نیاز به سرویس دارد، لازم است تا برای تعمیر آن وسیله به فردی متخصص رجوع کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین خدمات وسیله تعمیر شود. افراد مختلفی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی تخصص یافته‌اند تا بتوانند تمامی نیازهای افراد را برطرف کنند و تمامی اجزای وسیله را تعمیر کنند. منظور این است این افراد باید بتوانند تمامی مشکلات سخت افزای و نرم افزاری را برطرف کنند. ما نیز در این راستا بهترین خدمات تعمیرات لوازم نه تنها لوازم صوتی و تصویری، بلکه تمامی لوازم برقی را برای شما فراهم کرده ایم. امیدواریم بتوانیم به شما نیز برای رفع عیب های دستگاه های شما کمک کنیم.

تامین قطعات ارجینال

یکی از مهم ترین بخش تعمیرات لوازم خانگی مسئله عیب‌یابی وسایل برقی و الکترونیکی است. در این بخش با شناسایی عیب موجود در دستگاه می توان هر چه سریعتر ایراد را برطرف کرد. تعمیرکار لوازم‌خانگی با آشنایی از بخش‌های مکانیکی، بردهای دستگاه‌ها را می‌شناسد. خدمات ارائه شده توسط این افراد به طور 24 ساعته می باشد و مرکز موجود برای تعمیرات لوازم‌خانگی در تمامی ساعات خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کند تا با نیروی کاری توانمند و با تجربه بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

حالا میتوانید تمام خدمات ما را مشاهده نمایید:


مشاهده تمام خدمات ما


کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی

در اکثر موارد برای تعمیرات لوازم خانگی باید به افرادی متخصص و تعمیرکاران حرفه ای در حوزه مربوطه مراجعه کرد. بیشتر تعمیر کاران و متخصصین مجاز که خدمات تعمیر و سرویس را ارائه می دهند از مهارت بالایی برخوردار هستند. این افراد در حوزه تعمیرات لوازم خانگی تجربه ای بالا دارند و با چندین سال کار در این حوزه فعالیت می‌کنند. متخصصین کارآزموده همیشه دوره های عملی را می‌گذرانند و خود را با پیشرفت‌های نوین تکنولوژی و حوزه تعمیرات لوازم‌خانگی به روز می کنند تا در صورت نیاز بتوانند بهترین و مناسب‌ترین خدمات تعمیر را برای افراد متقاضی ارائه دهند و سرویس مربوطه را انجام دهند.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات لوازم خانگی

گاهی اوقات پیش می آید که وسیله‌ای را تعمیر می‌کنید؛ ولی در زمان کوتاهی دوباره وسیله خراب می‌شود و نمی‌توانید از آن استفاده کنید. به این علت است که کار تعمیر را به افراد غیر متخصص واگذار کرده‌اید و این افراد از وسایل و لوازم تقلبی برای تعمیر استفاده کرده‌اند. استفاده از این وسایل نه تنها عمر وسیله شما را کم می کند، بلکه هزینه های جدید و هنگفتی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می‌دهیم در زمان تعمیرات لوازم خانگی اینکار را به افراد متخصص و تعمیرکارهای حرفه ای بسپارید تا هیچ گونه مشکلی برای تعمیر پیش نیاید و احتمال خطر ناشی از لوازم خانگی به صفر برد.

صرف هزینه های کمتر با تعمیرات حرفه ای

به دلیل اینکه گروه متخصص و کارآزموده با تمامی کارهای لوازم خانگی آشنا هستند و از تمامی نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی اطلاعات کاملی دارند. این افراد در صورتی که در وسیله خانگی مشکلی ایجاد شود، با نگاهی به وسیله با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، متوجه عیب می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سعی بر این می‌کنند تا بتوانند مشکل را برطرف کنند. این افراد با کمترین هزینه ممکن قطعات را تعمیر می‌کنند و حتی در صورت نیاز قطعات را تعویض می‌کنند تا مشکل موجود به طور کامل برطرف شود. هزینه‌های قطعات تعمیر و تعویض ما کم است و هزینه کمی به فرد متخصص جهت تعمیر داده می شود.

انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی

اگر شما نیز احساس کردید لوازم‌خانگی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، سرویس خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی ما شعب مختلف دارد و می‌توانید با آنها تماس بگیرید. افراد ما فردی متخصصی را به محل زندگی یا کار شما می‌فرستند تا مشکلات دستگاه خراب شده شما را حل کند. در ابتدا فرد تمام سعی خود را می‌کند تا مشکل موجود را در محل رفع کند ولی در غیر این صورت وسیله را تعمیرگاه خود می برد و اقدامات لازم را انجام می‌دهد. هدف اولیه ما از ایجاد گروه تعمیرات لوازم خانگی ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است و به امید خدا توانسته‌ایم در این حوزه به رضایت مشتری برسیم.

تعمیرات لوازم خانگی در تمامی مدل‌ها و برندهای موجود در بازار تخصص ما است. ما با استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین وسایل موجود در بازار به تعمیر می‌پردازیم و مشکل موجود را رفع می کنیم. تعمیرات لوازم‌خانگی تخصصی را به ما بسپارید. دیگر نیازی به هیچ نگرانی نیست، مشکل ایجاد شده را متخصصین ما رفع می‌کنند.

نکته های مهم برای تعمیرات لوازم خانگی

اشیاء و لوازم خانه در اثر عوامل مختلف خراب شده، می‌سوزند یا آسیب می‌بینند. برای به حداقل رساندن این خسارات و کاهش هزینه‌های موجود اطلاع از تعمیرات لوازم خانگی و یا راه‌هایی برای پیشگیری از آسیب به آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ما در این مقاله برخی از نکات مربوط به علت خرابی و راه‌های تعمیرات لوازم خانگی را بررسی کرده و روش های پیشگیرانه از آسیب به اشیاء را به شما یادآوری می نماییم. قبل از هر چیز برای تعمیرات لوازم خانگی فراهم آوردن ایمنی و قطع برق ضروری است و در صورت مشاهده هرگونه آسیب جدی می‌بایست با متخصصین با تجربه برای تعمیرات لوازم خانگی استفاده نمود.

*چرا پیلوت اجاق گاز خاموش می شود:

-مقدار گاز تغذیه کننده شعله کم است (با تنظیم شعله قابل رفع است)، گاز نشت می شود (با متخصص تماس بگیرید)، پیلوت خاموش می باشد (پیلوت را روشن کنید)، سوراخ های مشغل مسدود شده (نازل پیلوت را تمیز کنید)

*چرا جارو برقی مکش خوبی ندارد؟

-فیلتر کثیف است (فیلتر را بشویید یا تعویض کنید)

*چرا ماشین لباسشویی آب را نشت می دهد؟

-لوله ورودی و خروجی به ماشین معیوب شده (تعویض یا تعمیر شود)

*چرا ماشین لباس شویی با سر و صدا کار می کند:

-لباس ها را نادرست چیده اید، موتور دچار نقص گشته (با متخصص تماس بگیرید)

*چرا یخچال و فریزر صدا می دهد:

-کمپرسور دچار نقص است (با متخصص تماس بگیرید)، حالت ایستایی یخچال تراز نیست (یخچال را هم راستا با سطح صاف قرار دهید)، کندانسور مشکل دارد (با متخصص تماس بگیرید)

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان