7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

محصولات متفرقه و نگرانی از تعمیرات آنها

محصولات متفرقه و نگرانی از تعمیرات آنها

همیشه یکی از دغدغه های مردم برای خرید لوازم متفرقه ترس از خراب شدن آن ها و نگرانی برای تعمیر لوازم است پس باید همیشه محصولاتی را خریداری کنید که خدمات پس از فروش آن خوب باشد مثلاً تعمیر لوازم و تعویض قطعات معیوب را به عهده بگیرد، خدمات پس از فروش از جمله فاکتورهایی هستند که به مشتری در خرید کالای مورد نظر بسیار کمک می‌کند تا خیال خریدار راحت باشد که در صورت خراب شدن احتمالی محصول، نمایندگی مجاز کالای معیوب آنها را تعمیر می کند.

تعمیر لوازم متفرقه
باید به این نکته توجه کرد که تعمیر برخی از محصولات مثل تعمیرات لوازم خانگی به مهارت خاصی نیازمند است و شما حتی اگر در تعمیر کاری تجربه دارید نباید دست به تعمیر برخی از محصولات بزنید و باید تعمیر لوازم را به متخصصان نمایندگی محصول مورد نظر بسپارید تا آن ها به تعمیر لوازم بپردازند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

تعمیرگاه مجاز مرکزی
تعمیرگاهی است که معمولاً به عنوان اولین مرکز تخصصی تعمیرات و نمایندگی محصولات گوناگون به صورت حرفه‌ای به تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی محصول مورد نظر می‌پردازد و مشکلات مشتریان را حل می‌کند تا از خرید محصول مربوطه ناراضی نباشند.

راز موفقیت و اعتبار تعمیرگاه های لوازم متفرقه بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، کارآزموده و باتجربه برای خدمت‌ رسانی به مراجعه ‌کنندگان می‌باشد این تعمیرکاران باید همواره در کوتاه ترین زمان دغدغه های مشتریان نسبت به کالای مربوطه را برطرف کنند و تعمیر لوازم مربوطه را به عهده بگیرند، این خدمت‌ رسانی گاه به صورت حضوری در خانه مشتری گاهی هم به صورت مراجعه صاحب کالای معیوب به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز انجام میگیرد.

گارانتی
امروزه یکی از فاکتورهای خرید محصول برای مشتری ها مدت زمان گارانتی آن محصول است و با زیاد بودن این مدت مشتری متوجه می‌شود که سازنده آن به دلیل اعتماد به محصول خود مدت زیادی را برای تعمیر لوازم از طرف خود در نظر گرفته است و به این دلیل است که گارانتی معتبر تضمینی خواهد بود برای مشتری تا با خیال راحت دستگاه مورد نظر را خریداری کند و از آن استفاده لازم را ببرد.

آرم گارانتی معمولا به شکل زیر است که عدد درون آن مدت زمان گارانتی را مشخص می کند.

تعمیر لوازمگاهی اوقات ممکن است قطعه معیوب کالا در دسترس نباشد و یا اینکه نتوان محصول معیوب را در ایران تعمیر کرد برای این منظور دستگاه برای تعمیر به خارج کشور فرستاده می شود در این مواقع است که تفاوت یک گروه تعمیرکار متخصص با تعمیرکار های غیرمجاز و متفرقه مشخص می شود.

در خرید کالاهای خود همیشه دقت کنید که چه مواردی از محصول شامل گارانتی می شود و چه مواردی را گارانتی قبول نمی کند به صورت کلی از خدمات پس از فروش کالا آگاهی کامل پیدا کنید که در صورت خرابی احتمالی کالا، ضرر مالی زیادی نکنید و برای تعمیر آن به دردسر بزرگی دچار نشوید.

هر برند امروزه در اکثر شهرها نمایندگی هایی را برای تعمیر لوازم شرکت خود ایجاد کرده تا بتواند به وسیله آن محصولات معیوب خود را در آن شهر تعمیر کند و اعتماد مشتری را جلب کند، مثلاً شرکت بوش که به دلیل بالا بودن کیفیت کالاهای خود خدمات پس از فروش خوبی را دارد که در اینجا به اختصار برای شما توضیحی در این رابطه می دهیم.

تعمیرات لوازم بوش
بهتر است همیشه تعمیر محصولات شرکت بوش را به نمایندگی تعمیرات بوش بسپارید زیرا سایر تعمیرکاران هرچند در کار خود وارد باشند، اما تجربه کادر تعمیرکاران مجاز شرکت بوش را نخواهند داشت تعمیر کاران شرکت بوش در ابتدای کار تلاششان بر این است که قطعه معیوب کالای شما را تعمیر کنند ولی اگر تعمیر این قطعه به هر دلیلی امکان پذیر نبود آن را با قطعی اصلی و اورجینال تعویض می‌کنند که این قطعات جایگزین شده هم در نمایندگی های شرکت بوش تولید شده اند و در نتیجه اصلی می باشد.

تعمیر لوازمشرکت بوش تاکنون مشتریان ناراضی از محصولات خود را نداشته و این یکی از دلایلی است که مشتریان زیادی از محصولات این شرکت خریداری می‌کنند، این شرکت به جز نمایندگی های فروش خود که در سراسر کشور شعبه دارند دارای نمایندگی های تعمیرات مجاز محصولات بوش و یا نمایندگی خدمات پس از فروش هم می باشد.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان