7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

راهنمای خرید محصولات ال جی

راهنمای خرید محصولات ال جی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، لوازم خانگی شما را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت سرویس، عیب یابی و تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیر ال جی، مطمئن و باکیفیت ترین
حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از لوازم خانگی برقی منزلتان اشکال پیدا کرده و نیاز به تعمیر داشته است. شاید در این مواقع به سراغ مجلات تبلیغاتی می روید و با نزدیک ترین تعمیرگاه لوازم خانگی تماس می‌گیرید تا تعمیرکار به منزل شما بیاید. متأسفانه در بسیاری از موارد دیده شده که تعمیرکار غیر مجاز، اقدام به تعویض قطعات اصلی خراب با قطعات بی کیفیت و تقلبی نموده و در نتیجه پس از مدتی دستگاه برقی دوباره خراب شده و نیاز به تعمیر مجدد پیدا می‌کند.

با تماس و مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات ال جی LG، می توانید اطمینان حاصل کنید که قطعات اصلی و اورجینال جایگزین قطعات از کار افتاده، شده و دستگاه شما با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان تعمیر می گردد.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

خدمات پس از فروش ال جی
در صورتی که دستگاه شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، و مشکل دستگاه شما در محدوده شرایط گارانتی باشد، میتوانید با تماس و مراجعه به نمایندگی lg تعمیر لوازم خانگی، از خدمات تعمیر و سرویس دستگاه به صورت رایگان استفاده نمایید. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی با داشتن تعهد کاری، تخصص های مورد نیاز برای تعمیرات و تضمین استفاده از قطعات اصلی، خیال شما را از بابت تعمیر کامل و بازگرداندن کیفیت اولیه به دستگاه، آسوده می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی ال جیتعمیرهای لوازم خانگی LG
تعمیرات تلویزیون ال جی: اگر تلویزیون ال سی دی، ال ای دی و یا پلاسمای شما دچار آسیب شده، با نمایندگی لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید. هرگز ریسک استفاده از قطعات گران قیمت و در عین حال تقلبی را نپذیرید. قطعات غیراصلی و تقلبی، مانند صفحه نمایش تلویزیون که قیمت بسیار زیادی نیز دارند، شاید برای مدتی دستگاه شما را به کار بیندازند، ولی هیچ گاه دوام قطعه اصلی ساخت کره را نخواهند داشت و پس از مدتی متوجه افت کیفیت تصویر و رنگ تلویزیون خود خواهید شد و ناچار به صرف مجدد هزینه برای تعویض صفحه نمایش می شوید.

تعمیر جارو برقی ال جی: جارو برقی های ال جی، در انواع کیسه ای و فشرده ساز یا کمپرسور، با کیفیت و ساخت کره، نظافت و پاکیزگی و آرامش را به منازل شما هدیه می دهد. در مواقع لزوم و در صورت خرابی یا کاهش قدرت مکش جارو برقی ال جی، با نمایندگی های لوازم خانگی ال جی و خدمات پس از فروش ال جی تماس گرفته و مطمئن باشید که همکاران ما با دقت و تخصص، دستگاه شما را به سرعت تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی: ماشین های لباسشویی ال جی، با دارا بودن برنامه های کامل شست شو، قطعات ساخت کره و موتور قدرتمند و با کیفیت، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب ماشین لباسشویی است. اگر دستگاه ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی، نیاز به تعمیرات پیدا کرد، با نمایندگی لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و مطمئن باشید که ماشین لباسشویی شما در کوتاه ترین زمان ممکن به سلامت و کیفیت اولیه خود برمی گردد.

تعمیرات کولرگازی ال جی: کولرهای گازی ال جی، با به کار بردن برترین تکنولوژی روز دنیا، استفاده از قطعات با کیفیت و قدرتمند در انواع محصولات تهویه و خنک کننده و برنامه های متنوع چرخش، سرمایش و گرمایش هوا، محیطی تازه، پاک و مطبوع برای خانه شما به ارمغان می آورد. در هنگام خرابی احتمالی دستگاه های تهویه و تصفیه هوای ال جی، تنها با نمایندگی لوازم خانگی ال جی، تماس گرفته و از تماس با تعمیرگاه های غیر مجاز و متفرقه خودداری فرمایید.

همکاران ما در نمایندگی تعمیر ال جی این اطمینان خاطر را به شما خواهند داد که دستگاه با ارزش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط متخصصان تعمیر لوازم خانگی ال جی، سرویس و کاملاً تعمیر خواهد شد.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان