7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی در صورتی که حجم مناسبی از لباس‌ها در آن قرار داده شود، معمولا با بروز  مشکل خاصی مواجه نمی‌شود. اما در بعضی از مواقع ممکن است قطعاتی از آن به دلایل مختلف باعث بروز مشکل شود که در این هنگام می‌‎بایست شناسایی و تعمیر گردد. برای اطلاع از چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی با ما همراه باشید.

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • مشکلات رایج در ماشین لباسشویی
  • چرا ماشین لباسشویی در اجرای مرحله ‌بعدی می‌ایستد؟
  • چرا آب کشی در ماشین لباسشویی درست انجام نمی‌شود؟
  • چرا آب از زیر ماشین لباسشویی خارج‌ می‌شود؟
  • چرا ماشین لباسشویی بیش از حد می‌لرزد؟
  • چرا ماشین لباسشویی در حین کار کردن خاموش می‌شود؟
  • تعمیر ماشین لباسشویی توسط تیم متخصص آرا سرویس در محل

 

 


مشکلات رایج در ماشین لباسشویی


چرا ماشین لباسشویی در اجرای مرحله ی بعدی می ایستد؟

کم کردن حجم ماشین لباسشویی

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی پس از اجرای یک مرحله، مراحل بعدی را انجام ندهد. مثلاً پس از اجرای عملیات شست و شو، آب کشی را انجام نداده و از حرکت بایستد. این مشکل بسیار رایج بوده و دلایل مختلفی دارد. در هنگام مواجه شدن با این مشکل ابتدا ماشین لباسشویی را از برق کشیده و حجم لباس‌ها را کم کنید. در این صورت ممکن است مشکل رفع شود. اما در غیر این صورت باید قسمت‌های مرتبط، شامل سیم برق، فیوز دستگاه و اطمینان از قفل بودن درب را بررسی کنید. خراب بودن واشر درب ماشین لباسشویی دلیلی دیگر برای ایجاد این مشکل است. که با تعویض واشر درب‌ می‌توان آن را برطرف نمود.

چرا آب کشی در ماشین لباسشویی درست انجام نمی شود؟

گاهی نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوید که لباس‌ها پس از شست و شو به شیوه صحیح آب کشی نمی‌شوند و لکه‌هایی بر روی لباس‌ها باقی‌می‌ماند. در این هنگام مشکل از سیستم و یا شیلنگ آب‌رسانی است. ممکن است دریچه ‌آب رسانی در دستگاه دچار مشکل شده باشد و یا رسوب کرده باشد. برای برطرف کردن این مشکل به یک تعمیر کار نیاز دارید تا شیلنگ و سیستم ورودی آب را بررسی کرده و در صورت گرفتگی یا رسوب آن را برطرف نماید. در غیر این صورت شاید نیاز به تعویض قسمت‌های  مختلف سیستم ورودی آب باشد.

چرا آب از زیر ماشین لباسشویی خارج می شود؟

چرا آب از زیر ماشین لباسشویی خارج می شود؟

این گزینه یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که خانم‌های خانه را دار به خود درگیر کرده است. فرسودگی و یا در رفتگی شیلنگ از جای خود، یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خروج آب از زیر ماشین لباسشویی است. اگر با چک کردن این قسمت متوجه مشکل خاصی نشدید باید بلبرینگ و بست‌ها را چک نمایید. گاهی ممکن است به علت معیوب بودن بست‌ها و واشرها این روند رخ دهد که در این صورت‌می‌بایست برای تعویض بلبرینگ و واشر ماشین لباسشویی اقدام نمود.

چرا ماشین لباسشویی بیش از حد می لرزد؟

در حالت عادی یک ماشین لباسشویی سالم دارای مقدار کمی‌ لرزش است. اما این لرزش باید میزان خاصی داشته باشد. در صورتی که لرزش ماشین لباسشویی بیش از حد است، تراز ماشین لباسشویی نامیزان شده است. البته افزودن بار بیش از حد در ماشین لباسشویی عاملی دیگر در لرزش ماشین لباسشویی‌ است. اما در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید از طریق تراز کردن نرمال ماشین لباسشویی‌ می‌توانید این مشکل را به راحتی رفع نمایید.

چرا ماشین لباسشویی در حین کار کردن خاموش می شود؟

یکی از مشکلات عمده دیگر ماشین لباسشویی خاموش شدن ناگهانی آن در حین کار کردن است. این مشکل دلایل زیادی دارد که سوختن خازن پارازیت گیر ماشین لباسشویی از مهم ترین دلایل آن است. برای حل این مشکل‌ می‌بایست به تعویض خازن ماشین لباسشویی بپردازید. دلیل دیگر خراب بودن تایمر و یا برد الکتریکی ماشین لباسشویی است. دلایل خراب شدن برد الکتریکی ماشین لباسشویی معمولا شامل نوسانات برق و یا خرابی قطعات مربوط به برق ماشین لباسشویی است. این مشکلات‌ می‌توانند به راحتی به بر آسیب برسانند. در صورت خراب شدن برد الکتریکی ماشین لباسشویی در حین کار خاموش‌ می‌شود که در این صورت برد‌ می‌بایست تعویض گردد. 

 


تعمیر ماشین لباسشویی توسط تیم متخصص آرا سرویس در محل


در صورتی که با مشکلاتی مشابه با مشکلات بالا شده اید باید حتما در سدد تعمیر آن ها بر آیید. تیم آرا سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل قادر است به صورت تضمینی ماشین لباسشویی شما را در محل تعمیر نموده و یا قطعات آن را تعمیر نماید 


نتیجه گیری


رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی بروز دهد را توضیح دادیم، تیم آراسرویس نیز با مشاوره رایگان تلفنی رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل شما مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل خواهد کرد 

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان