7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ

گاه اینطور به نظر می‌رسد که افراد تنها دکمه استارت ماشین‌لباسشویی سامسونگ را زده و دیگر به سایر مسائل در این زمینه دقتی ندارند این موضوع سبب می شود که ماشین لباسشویی پس از دوره ای خاص به درستی کار نکند به این ترتیب در صدد شدیم تا یک سری اشتباهات رایج در خصوص ماشین لباسشویی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم. شما با رعایت این نکات از تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در امان خواهید بود.

در صورت بروز هر نوع مشکل می توانید از نمایندگی تعمیرات سامسونگ ما استفاده کنید و هیچ مشکلی در این مسیر دیده نمی شود.

دسته بندی نادرست لباس در ماشین‌لباسشویی

یکی از موضوعاتی که بسیار دیده می‌شود این است که افراد فکر می‌کنند چون ماشین لباسشویی سامسونگ دارای قدرت بسیار زیادی است پس تمامی میکروب‌های خطرناک را نیز از بین می‌برد و این موضوع کاملا نادرست است. عده ای دسته‌بندی صحیحی از لباس برای استفاده از ماشین‌لباسشویی ندارند و لباس‌هایی که مستعد میکروب و قارچ هستند را نیز وارد ماشین می‌کنند و این موضوع سبب می‌شود که میکروب به بخش‌های زیرین ماشین لباسشویی ورود کند و مشکلات بسیار حساسیت زایی فراهم سازد.

موضوع بعدی در خصوص دسته‌بندی لباس وزن آنها است. به هر حال سعی کنید که یک توازن مشخص در وزن ماشین لباسشویی ایجاد کنید و به این صورت نباشد که یکبار از لباس‌های بسیار سبک استفاده کرده و بار دیگر لباس‌های سنگین زمستانی را وارد ماشین لباسشویی کنید این موضوع سبب می‌شود که چرخ دنده‌های زیرین ماشین لباسشویی دچار نقص شود. بنابراین ظرفیت دستگاه خود را بشناسید.

استفاده بیش از حد مواد شوینده 

استفاده بیش از حد مواد شوینده در ماشین لباسشویی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که از دسته اشتباهات رایج در استفاده از ماشین‌لباسشویی محسوب می‌شود استفاده از مقدار زیادی از مواد شوینده است، در واقع وقتی میزان مواد شوینده از یک درصدی بیشتر باشد قطعا چرخه شستشو دچار ضعف می‌شود و هرگز مواد شوینده اضافی از روی لباس پاک نمی‌شود این موضوع سبب می‌شود که فرد گمان کند که دستگاه به درستی کار نمی‌کند در صورتی موضوع چیز دیگری است. بنابراین از شوینده به میزان مناسب و کم استفاده کنید.

شستشوی لباس های تزیینی 

یک سری از لباس‌ها هستند که دارای تزیینات خاص از قبیل فلز و .. بوده که به دیواره‌های داخلی ماشین لباسشویی قطعا آسیب می‌رساند و گاه دیده شده که در وضعیت چرخش سریع خشک کن سبب شکستن و یا ترک شیشه ماشین لباسشویی می‌شود بنابراین این دست لباس‌ها را در نایلون‌های مناسب این کار قرار داده و سپس درون دستگاه قرار دهید. تزیینات این لباس در جداره های دستگاه گیر کرده و سبب آسیب جدی به آن می شود.

 

عدم نظافت فیلتر در ماشین لباسشویی

تمامی دستگاه‌های شستشوی لباس دارای بخش فیلتر هستند، فیلترها باید به صورت دوره‌ای باز شده و چک شوند، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ این کار را برای شما انجام می دهد. در واقع هرگز نباید جسم سختی درون فیلتر قرار بگیرد.

ماشین لباسشویی دارای بخشی برای مخزن خروجی است که احتمالا پس از دوره‌ای بوی بسیار نامناسبی می‌گیرد. به این ترتیب شما می‌توانید آب درون مخزن را تخلیه کرده و از این موضوع جلوگیری کنید.

  بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان