7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نحوه استفاده درست از ماشین لباسشویی و ظرفشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آگ aeg

نحوه استفاده درست از ماشین لباسشویی و ظرفشویی

یکی از وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی پر کاربرد در منازل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی می باشد. تعمیرات ماشین لباسشویی یکی از موارد فنی لوازم خانگی است که نیاز به توجه و تخصص خاص دارد. نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور نسبت به ارائه سرویس های تعمیرات ماشین ظرفشویی و لباسشویی اقدام می کنند. هر کدام از این وسایل با توجه به برند خاص و شرایط نگه داری آن ها متفاوت می باشد. در اینجا به نکاتی در مورد تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی می پردازیم.

تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
یکی از وسایل و تجهیزات پیشرفته در منازل ماشین های لباسشویی و ظرفشویی می باشند. در واقع با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه علم و دانش استفاده از هر یک از این ماشین ها نیاز به دانستن مقدماتی می باشد. این مقدمات در دفترچه راهنمای هر یک از این تجهیزات آورده شده است. علاوه بر این برای تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز دفترچه ها و کتابچه هایی تعبیه شده است که می تواند به اپراتور کمک کند تا ایراد را هر چه سریعتر پیدا و با توجه به دستور العمل های پیشنهاد شده نسبت به حل آن اقدام کند. از جمله ایرادات اصلی ماشین های لباسشویی و ظرفشویی شامل عدم شستشو کافی لباس ها یا ظرف ها، لباسشویی روشن نمی شود، دستگاه نمی چرخد، درب دستگاه بسته نمی شود یا باز نمی شود، تسمه دستگاه پاره شده است، دستگاه در حین کار صدا های شدیدی دارد و بسیاری دیگر از مشکلات مشابه می باشد.

نحوه استفاده از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی
در حالت کلی تمامی دستگاه های این چنینی دارای موارد شروع به کار مشابه ای می باشند.در واقع برای استفاده از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی هر برندی شما باید مطالب دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه کنید. توضیحات لازم برای شروع کار در این دفترچه داده شده است. اما به طور معمول این دستگاه ها دارای آپشن های مختلفی برای هر یک از لباس ها یا ظرف ها می باشند. این دستگاه ها به عنوان مثال برای لباس های پشمی یا برای ظرف های چرب دارای شرایط شستشو مختلفی می باشند که شما با انتخاب هر کدام می توانید زمان لازم برای شستشو را مشاهده کنید. برای ماشین های لباسشویی ماده شستشو کننده تاید و محصولات بهداشتی از جمله نرم کننده می باشد. این مورد برای ماشین های ظرفشویی قرص های مورد نظر می باشد. شما با استفاده از این موارد می توانید نسبت به شستشوی کامل لباس ها و ظرف ها اقدام کنید. یکی از مشکلاتی که معمولا در ابتدای کار با ماشین های لباسشویی و ظرفشویی پیش می آید اخطار بسته نشدن درب ماشین می باشد. درب این ماشین ها باید به طور کامل قفل شده تا ماشین دستور شروع به کار دهد.

ماشین های لباسشویی و ظرفشویینکات مهم در تعمیرات ماشین های لباسشویی و ظرفشویی
در مورد ماشین های لباسشویی و ظرفشویی دقت کنید تا این وسایل دارای گارانتی های معتبر و طولانی مدتی باشند. هر برند متناسب با شرایط پشتیبانی خود دارای تعمیرگاه مجاز مرکزی می باشد. برای استفاده از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی سعی کنید ابتدا دفترچه راهنمای مخصوص وسایل را مطالعه کنید. این وسایل دارای کد های ارور و خطا هایی مشخص هستند که با استفاه از آن ها می توانید خطای به وجود آمده را پیدا کنید. یکی از مراکز مورد اعتماد در ایران مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان