7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک

جنرال الکتریک
جنرال الکتریک
جنرال الکتریک (General Electric)

جنرال الکتریک یکی از برند های آمریکایی چند منظوره است. این شرکت در ایالت ماسوچوست کشور آمریکا قرار گرفته و نماد این شرکت GE است. برند جنرال الکتریک در بین 500 برند برتر مجله ی فورچن قرار داشته و در بین برند های معروف دیگر رتبه ی 31 را به خود اختصاص داده است.

  • تاریخچه ی برند جنرال الکتریک
  • عمده ی فعالیت شرکت جنرال الکتریک
  • هدف و شعار برند جنرال الکتریک
  • نمایندگی لوازم خانگی جنرال الکتریک
  • خدمات نصب لوازم خانگ جنرال الکتریک

 

تاریخچه ی برند جنرال الکتریک

شروع فعالیت شرکت جنرال الکتریک و ایده ی راه اندازی این شرکت با توجه به اختراع توماس ادیسون در سال 1878 میلادی شکل گرفته است. در واقع در سال 1892 شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون به نوعی ادغام رسیده و با همکاری چارلز کافین به عنوان مدیر عامل این شرکت، شرکت جنرال الکتریک پدید آمد. در سال 1896 با عنوان برترین برند در بین برند های صنعتی در بین 12 شرکت برتر جای گرفت و هم اکنون نیز این جایگاه را حفظ نموده است. این شرکت در طی سال ها فعالیت خود تغییرات زیادی را به خود دیده و لوازم گوناگونی را نیز تولید کرده است. از این جرقه ی شکل گرفتن برند جنرال الکتریک به زمان اختراع ادیسون بازگشته و از آن ایده پردازی شده است.

عمده ی فعالیت شرکت جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک دارای زمینه ی فعالیتی بسیار گسترده بوده و علاوه بر تولید لوازم خانگی تولیدات دیگری نیز دارد.این شرکت علاوه بر تولید محصولات و لوازم خانگی با کیفیتی عالی در زمینه ی تولید لوازم و تجهیزات هواپیمایی، لوازم برقی و توزیع برق که به عنوان فعالیت اصلی این شرکت است،توربین های گازی، لوکوموتیو، لوازم و تجهیزات جنگی و همچنین تولید تجهیزات مرتبط با تصویر برداری پزشکی فعالیت داشته و نقش اصلی خود را ایفا می کند. اما علاوه بر موارد فوق حوزه ی فعالیت آن در زمینه ی تولید لوازم خانگی بسیار گسترده تر بوده و در تولید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک،یخچال جنرال الکتریک، مایکروویو جنرال الکتریک و... فعالیت دارد.

هدف و شعار برند جنرال الکتریک

این شرکت در گذشته دارای شعاری با عنوان ما چیز های خوبی وارد زندگی می کنیم بوده است که در سال 1979 این شعار را برای برند خود در نظر گرفت. امروزه شعار شرکت جنرال الکتریک تخیل در کار است و با این شعار اهداف و تغییرات خود در مورد تولید لوازم الکتریکی و برقی را نشان می دهد. این شعار همچنین نشان دهنده ی ایده های خلاقانه و نوآوری های این شرکت است.

نمایندگی لوازم خانگی جنرال الکتریک

در ایران نمایندگی های لوازم خانگی جنرال الکتریک متعددی وجود دارد که آرا سرویس جزو معتبر ترین نمایندگی های جنرال الکتریک است. مهندسین تیم آرا سرویس این اطمینان را به شما می دهند که با داشتن مهارت کافی بهترین خدمات را در زمینه ی نمایندگی لوازم خانگی جنرال الکتریک در اختیار شما قرار می دهند.

خدمات نصب لوازم خانگی جنرال الکتریک

اگر برند لوازم خانگی شما جنرال الکتریک است به شما تبریک می گوییم چرا که از برندی با کیفیت استفاده می کنید. اگر به تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک نیازمند هستید می توانید با استفاده از تیم خدمات آرا سرویس تعمیر و نصب لوازم خود را با سرعت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیتی تضمینی به انجام برسانید.

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان