7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش (BOSCH)

مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش (BOSCH)

برند بوش احترام به مشتری را با تولید کالاهای مرغوب و اصول مشتری مداری را با ارائه خدمات پس از فروش، رعایت می کند. ممکن است سالها از دستگاه های مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و … برند Bosch استفاده کرده باشید و در حال حاضر وسیله برقی شما، نیازمند تعمیرات دقیق و کارشناسی شده باشد. خدمات پس از فروش و مرکز تعمیرات بوش از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه در زمینه انحصاری برند و محصولات Bosch از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط مجموعه بوش طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود. تعمیرگاه مجاز بوش با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی دستگاه Bosch شما می شود. تیم کارآزموده و حرفه ای  ما در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما آماده خواهند شد تا با دقت و سرعت عمل نسبت به تعمیر دستگاه Bosch شما اقدام نمایند.

تعمیر یخچال بوش در تهران

خدمات آراسرویس در لوازم خانگی بوش (BOSCH)

تعمیر بوش تهران احترام به مشتری را با تولید کالاهای مرغوب و اصول مشتری مداری را با ارائه خدمات پس از فروش، رعایت می کند. ممکن است سالها از دستگاه های مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و … برند Bosch استفاده کرده باشید و در حال حاضر وسیله برقی شما، نیازمند تعمیرات دقیق و کارشناسی شده باشد. خدمات پس از فروش و تعمیرگاه بوش از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه در زمینه انحصاری برند و محصولات Bosch از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط مجموعه بوش طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود.  ما با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی دستگاه Bosch شما می شود. تیم کارآزموده و حرفه ای بوش در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما آماده خواهند شد تا با دقت و سرعت عمل نسبت به تعمیر دستگاه Bosch شما اقدام نمایند.

تعمیر ماکروفر بوش

تعمیر لباسشویی بوش تهران

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیر جاروبرقی بوش تهران

تعمیر فر بوش تهران

تعمیر هود بوش (BOSCH)

تعمیر اجاق بوش (BOSCH)

تعمیر ماکروفر بوش (BOSCH)

تعمیر اجاق گاز رومیزی بوش (BOSCH)

تعمیر میکسر بوش (BOSCH)

خدمات نصب دستگاه های بوش

تعمیرکاران ما علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف Bosch در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف بوش نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم Bosch انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات ما

مهم ترین و اصلی ترین مزیت آراسرویس ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت Bosch است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات بوش اقدام و محاسبه می شود.

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان