7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نمایندگی تعمیرات مجاز بوش

نمایندگی تعمیرات مجاز بوش

نمایندگی تعمیرات مجاز بوش


خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات بوش


محصولات بوش را می‌توان یکی از برترین محصولات دنیا دانست. این شرکت قدیمی در زمینه انواع محصولات خانگی و صنعتی در دنیا فعال بوده و آن را می‌توان از برند‌های معتبر حال حاضر دنیا معرفی نمود. نمایندگی مجاز بوش را می‌توان نمونه‌ای از خدمات رسانی پس از فروش به مشترکین خود قلمداد کرد. نمایندگی مجاز بوش، در سراسر ایران برای خدمت رسانی به هم‌ میهنان به ویژه در راستای خدمات پس از فروش لوازم خانگی آماده می باشد.

تجربه در زمینه تعمیرات بوش

همان‌طور که گفته شد شرکت بوش یکی از برند‌های معروف حال حاضر دنیا به حساب می‌آید. همواره در سال‌های اخیر به تعمیرات لوازم خانگی مانند لباسشویی‌ها، ساید بای ساید‌ها، یخچال و فریزر و سایر لوازم خانگی پرداخته‌اند، به همین دلیل دارای تجربه فراوانی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی برند بوش می‌باشند. خدمات بوش در سراسر کشور دارای شعباتی برای خدمت رسانی به مردم ‌می‌باشند و در صورت معیوب شدن وسایل خود می‌توانید با یک تماس از آن‌ها برای رفع عیب وسیله‌ خود امداد بخواهید.

چگونگی ارائه نمایندگی تعمیرات مجاز بوش

همان‌طور که در بالا گفته شد نمایندگی‌های مجاز بوش در سراسر کشور حضور دارند و شما می‌تواند با شماره‌های درج شده در سایت‌ها و دفترچه‌های راهنما وسایل با این نمایندگی‌ها ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات خود استفاده نمایید. خدمات دهی مجاز بوش در بعضی از نقاط کشور به صورت 24 ساعته می‌باشد و در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل شما در محل حاضر خواهند شد.

 همان‌طور که گفته شد تعمیرکاران آرا سرویس پس از تماس شما در محل حاضر شده و پس از عیب یابی، مشکل دستگاه، شما را در کم و کیف این مشکل قرار داده و چنانچه قطعه مصرفی و یا تعمیر اساسی نیاز داشته باشد این موضوع را همراه با قیمت بر اساس تعرفه مصوب این شرکت به اطلاع شما می‌رسانند. در صورت موافقت شما تعمیرات بر روی دستگاه معیوب صورت می‌گیرد. بعد از انجام کار شما می‌توانید رضایت و یا عدم رضایت خود را از تعمیر و تعمیرکار و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین نمایندگی بوش برسانید.

نکات قابل توجه در مورد نمایدگی‌های مجاز بوش

  • چنانچه لوازم و وسایل شما برند بوش را یدک می‌کشند در صورت پیدا کردن مشکلات شایسته است به یک سری نکات توجه نمایید.
  • ابتدا سعی کنید حتماً و حتماً از یکی از نمایندگی‌های مجاز بوش برای تعمیرات وسایل خود استفاده کنید در غیر این صورت شرکت هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات وسایل خود سعی کنید این قطعات را تا حد امکان از نمایندگی‌ مجاز مرکزی آن دریافت کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
  • کارت گارانتی می‌تواند بعضی از عیوب را تحت پوشش خود قرار دهد. سعی کنید این کارت را برای نشان دادن کارشناسان مجاز بوش حفظ نمایید.
  • امیدواریم محصولات شرکت بوش و نحوه ارائه خدمات این شرکت توانسته باشد نظر مخاطبان خود را جلب نماید.
  • نمایندگی تعمیرات مجاز بوش تمام قطعات ارجینال را بر روی دستگاه شما نصب خواهند کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان